REALIS est un courtier en projets spécialisé dans la vente de biens immobiliers neufs hautes performances situés à Bruxelles et en Flandre. Sa clientèle se compose d’investisseurs et de occupants finaux. Dans ce cadre, l’agence met l’accent sur des formules d’investissement intelligentes et all-inclusives, liées à des projets soigneusement sélectionnés dans des niches immobilières - immobilier de santé, studios pour étudiants, centres de revalidation et appartements neufs. Chaque projet porte le label RIS (REALIS Investment Selection).

Ce label atteste que chaque bien a fait l’objet d’une analyse très stricte en termes d’excellent rapport qualité-prix, de localisation, de plus-value à terme et d’excellent rendement locatif, comprenant des solutions de location. Bref, il assure qu’il s’agit d’un placement immobilier sûr, sans souci, offrant tous les avantages d’être propriétaire sans les inconvénients.

REALIS est à la recherche d’un(e) collaborateur(trice) enthousiaste et dynamique au poste de:

 


 

Ervaren Sales Advisors

 

Ben jij enthousiast, dynamisch, een ambitieuze doorzetter die geen enkele uitdaging uit de weg gaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!

JOUW UITDAGING

  • Verkoop van de betere nieuwbouwprojecten aan:
    • Voornamelijk vastgoedinvesteerders die op zoek zijn naar een betrouwbare en rendabele investeerdersformule
    • Eindgebruikers die op zoek zijn naar hun nieuwbouw droomappartement
  • Opvolging van leads en cliënteel voortvloeiend uit onze doorgedreven marketing
  • Het kwalitatieve vastgoed(investeerders)advies omzetten naar concrete verkoopresultaten
  • Samenwerking met de sales collega's en de Sales Manager, aan wie u rapporteert
  • Ondersteuning van de Business Development Manager bij het uitbouwen van het partnernetwerk
  • Deelname aan event (eventueel ook zelf presenteren)

 

JOUW PROFIEL

  • Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent enthousiast en beschikt over enkele jaren sales ervaring
  • Ambitieuze doorzetter, die targets ziet als een uitdaging
  • Luisteraar met sterke empathie
  • Autonoom werkend, pragmatisch en administratief punctueel
  • Ervaring in verkoop van vastgoed is een plus, geen must, wij voorzien ruime opleiding!
  • Kennis van het Frans is een belangrijke plus
  • Degelijke Excel kennis
  • Gedisciplineerd, verzorgd en dynamisch
  • Je woont idealiter op max. 30 minuten van Antwerpen

REALIS KAN JOU BIEDEN

  • Een voltijdse en boeiende job als bediende
  • Een bedrijfswagen met tankkaart
  • Een gsm met abonnement en laptop
  • Een competitief loon op basis van je verkoopresultaten, aangevuld met een bonussysteem
  • Relevante en professionele opleidingen in het kader van onze interne REALIS Academy
  • Op gepaste tijden een teambuilding, BBQ of een na-het-werk-drankje
  • Een hechte teamsfeer en intern korte communicatielijnen waar respect centraal staat
  • Frisse dranken, lekkere Nespresso-koffie en bijhorende koekjes
  • Gallofy (Gallery + Office): trendy kantoren in Antwerpen met een tentoongestelde kunstcollectie van Peter Vanmaldeghem (oprichter en CEO REALIS)

 

GEÏNTERESSEERD IN DEZE FUNCTIE?

Mail dan snel je cv met motivatiebrief en recente foto naar REALIS Immo NV, t.a.v. Didier Van den Bempt via didier.vandenbempt@realis.be.

Didier Van den Bempt - Sales Manager

Bij REALIS werken we met een zeer ambitieus team aan de toekomst, waar het nodig is om de juiste persoon aan boord te hebben dat past bij het DNA van het bedrijf.  Gezien de vele aankomende projecten, zetten we in op de uitbreiding van een dynamisch sales team.  Ben jij een winnaar en wil je scoren? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv naar didier.vandenbempt@realis.be.

Join the winning team !

 

 

5 Star Personal & Management Assistant

 

Als pro-actieve en positieve persoonlijkheid besteed je ongeveer 75% van je focus enthousiast aan de rechtstreekse ondersteuning van onze Oprichter en Gedelegeerd Bestuurder (Peter Vanmaldeghem) en 25% aan enkele overige hogere management functies + globale Management Assistant taken. 

MANAGEMENT

  • Professioneel onthaal van bezoekers voor management
  • Notuleren waar nodig in interne of externe meetings
  • Beheer van e-mail (bespreken, antwoorden, opvolgen, …)
  • Actief voeren van administratie (briefwisseling, dossiers, notulen, klassement, …)
  • Leveren van high-level support bij dagdagelijkse gang van management zaken
  • Beheer van agenda voor perfecte integratie tussen afspraken
  • Opvolging van belangrijke deadlines
  • Beheer van reservaties en travel management
  • Management van time slots vergaderzalen

 

MARKETING & EVENTS

  • Assisteren bij de logistieke voorbereiding van company events

 

FACILITIES

Hier werk je samen met de CFO en COO op vlak van:

  • Praktisch beheer van en bestellingen voor gebouw- en kantooraangelegenheden
  • Opvolging leveranciers en lopende contracten
  • Fleet + Parking beheer IT materiaal & telefonie
  • Verhuis naar onze splinternieuwe kantoren eind 2022

 

JOUW PROFIEL

  • Je beschikt over minimum een bachelor diploma
  • Je moedertaal is Nederlands, beheersing Frans is een must en Engels is een plus
  • Bewezen ervaring in PA-werk en management ondersteuning
  • Beheersing van MS Office : Word, PowerPoint, Outlook, Excel
  • Je bent administratief sterk en werkt snel, nauwkeurig, gestructureerd, proactief en autonoom
  • Je bent discreet en kan op een correcte manier omgaan met vertrouwelijke gegevens
  • Je denkt mee na over optimalisaties, ook mbt tot je eigen aanpak als PA
  • Je bent een sterke communicator, maar steeds diplomatisch
  • Druk of niet, je houdt er de sfeer in en wordt zo een onmisbare schakel van ons power team!
  • Je hecht belang aan je eigen presentatie, en geniet omgekeerd van de stijlvolle  omgeving

 

JOUW POWER PACK

  • Loon conform niveau, leeftijd en ervaring
  • Firmawagen bespreekbaar
  • GSM en abonnement
  • Maaltijdcheques
  • Portable PC
  • Deels thuiswerk bespreekbaar aangepast aan de tijdsgeest
  • Een trendy kantoor op een topligging in Antwerpen, omgeven door kunst en kleurrijke collega’s.
  • Een “Team first” sfeer om samen de betere vastgoedinvesteringen waar te maken vanuit de gevestigde waarde die REALIS sedert 24 jaar is.

 

CAN YOU DREAM IT? Convince us!

Richt jouw gemotiveerde brief met cv en foto rechtstreeks tot Peter Vanmaldeghem (CEO): peter.vanmaldeghem@realis.be

Salesruimte